Aj tí najlepší sa môžu zlepšovať. INOTRIX poslal pred finále do kabíny špeciálnu motiváciu

Na prilbách našich hráčov  pribudlo logo nového partnera, a preto sme sa porozprávali s konateľom spoločnosti INOTRIX Ing. Rudolfom Kmeťom.

Čo vás viedlo k tomu, že ste sa stali partnerom klubu Vlci Žilina?

So súčasným majiteľom Vlkov Rasťom Chovancom sa poznáme ešte z vysokej školy. Opakovane sme spolupracovali na projektoch a úlohách, ktoré sme museli riešiť v našich firmách. Takže úplne prirodzene sme spolu hovorili aj o hokejovom klube, keď sa ešte len pripravoval projekt odkúpenia), respektíve, keď sa už začali zavádzať prvé zmeny v riadení klubu. Keďže naša spolupráca bola často úspešná, nakoniec som sa rozhodol odísť z korporátneho biznisu a venovať sa týmto aktivitám vo vlastnej firme.

Čomu presne sa teda firma INOTRIX venuje?

Máme viac ako desaťročné skúsenosti s optimalizáciou riadenia a zvyšovaním efektivity chodu firmy. Súčasná zložitá ekonomická situácia si bude vyžadovať zmeny a úpravy procesov, aby firmy dokázali zostať konkurencieschopné a aby si udržali svoje miesto na trhu. Chceme im ponúknuť naše skúsenosti, ktoré sú založené na dátach a analytike.

Prečo by firmy mali chcieť využiť vaše služby?

Ak vo firme všetko stopercentne funguje, tak nás nepotrebujú. Ale ak si majiteľ a vedenie uvedomuje, že je potrebné neustále zlepšovanie sa a prispôsobovanie sa trhovým podmienkam, vieme navrhnúť opatrenia, ktoré zvýšia efektivitu a tým aj ziskovosť firmy. Nerobíme to od stola, ale sme priamo vo firme, pracujeme s dátami a hľadáme tie najvýhodnejšie riešenia. Niekedy je dobre, ak sa na nastavené procesy pozrie niekto „zvonku“, z nadhľadu a so skúsenosťami z rôznych odvetví. Koniec koncov, aj najlepší športovci – majstri sveta, olympijskí víťazi či reprezentanti majú trénerov, ktorí im radia, ako sa neustále zlepšovať.

Čo by ste popriali Vlkom do finálových bojov?

V športe, tak ako v biznise sú dôležité nasadenie a detaily. Ak hráči dokážu na ľade správne vyhodnotiť situáciu a urobia dobré rozhodnutia, potom sú úspešní. Je to podobné tomu, čomu sa my venujeme vo firme – hľadaniu efektívnosti a optimalizácie. Preto sme sa pred finále rozhodli, že za každý zápas, ktorý Vlci vyhrajú “na nulu“, teda urobia všetko optimálne a nedostanú gól, prispejeme pokladníkovi do kabíny sumou 500 eur. Veľmi Vlkom prajem, aby nás tento záväzok stál 2-tisíc eur (úsmev).